لایسنس ارزان اقتصادی بهترین آنتی ویروس‌ها

قوانین استفاده از لایسنس آنتی ویروس

لطفا این موارد را به دقت مطالعه فرمایید

۱- مسئولیت هر نوع اشتباه در انتخاب محصول و خریداری نمودن آن، به دلیل بی دقتی کاربر، بر عهده کاربر می باشد و امکان مرجوع کردن License و یا تعویض آن با نوع دیگر، مطلقاً وجود نخواهد داشت. زیرا License ها بلافاصله پس از خرید کاربر صادر شده و امکان مرجوع کردن آن به پنل صادر کننده‌ی License وجود ندارد. جهت جلوگیری از اشتباهات احتمالی، در طول فرآیند خرید ، چندین بار نام و مشخصات محصول و مبلغ آن به شما نمایش داده خواهد شد.

 

۲- مسئولیت باطل شدن License به دلیل بی توجهی کاربر به توضیحات و راهنماهای موجود در سایت و e-Mail حاویِ License ، بر عهده کاربر می باشد. همچنین اگر مشکل احتمالی در License خریداری شده وجود داشته باشد و کاربر پیش از در میان گذاشتن مشکل با واحد پشتیبانی فنی ، خود به صورت سلیقه ای ، سعی در رفع مشکل نموده و باعث بروز مشکلات بیشتر شده باشد، مسؤولیت بر عهده کاربر می باشد.

 

۳- این مجموعه نماینده ی فروش و توزیع کننده‌ی License آنتی ویروس‌ها می باشد و سازنده‌ی نرم افزار آنتی ویروس نیست. مسئولیت هرگونه ناسازگاری آنتی ویروس با کامپیوتر و یا تلفن همراه کاربر، در حیطه پاسخگویی آنتی ویروس یاسین نمی باشد؛ از این روی ، به کاربران گرامی توصیه می شود حتما پیش از خرید License ، نرم افزار آنتی ویروس را بر روی دستگاه خود نصب نموده و با استفاده از لایسنس رایگان که در اولین نصب فعال می شود، از عملکرد آن مطمئن شوند و سپس اقدام به خرید License نمایند. با این وجود، ضد ویروس یاسین به جهت خدمت‌رسانی بهتر، همواره سعی بر راهنمایی و کمک به کاربران گرامی در حد توان خود را دارد و خواهد داشت.

 

۴- مجموعه‌ی یاسین و حتی سازندگان آنتی ویروس‌ها هیچگونه مسئولیتی مبنی بر پاک شدن یا نشدنِ نوع خاصی از یک ویروس از روی سیستم و یا تعمیر فایل‌های آسیب دیده‌ی کاربر را ندارد؛ زیرا همانطور که در بند ۳ توضیح داده شده است، ضد ویروس یاسین سازنده‌ی نرم افزار آنتی ویروس نیست و از این روی نمی تواند قدرت شناسایی ویروس را تضمین کند.

 

۵- مسئولیت از کار افتادن License و یا عدم Update آنتی ویروس به دلیل مشکلات اینترنت کاربر ، مشکلات و محدودیت‌های مخابراتی کشور و یا تحریم های بین المللی ، خارج از اختیارات و تعهد این مجموعه می‌باشد. به همین دلیل توصیه می شود تا حد امکان از نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس‌های ایرانی استفاده نمایید.

 

۶- چنانچه مشکل کاربر در فعال‌سازی License آنتی ویروس ، با راهنمایی از طریق مکاتبه (e-Mail و تیکت) حل نشود، تنها راه بررسی مشکل به وجود آمده ، بررسی از راه دور با نرم افزار AnyDesk می‌باشد و هیچگونه پشتیبانی حضوری مقدور نمی‌باشد.

 

۷- از آنجا که سازندگان آنتی ویروس قوانین پایداری ندارند و ممکن است هر سال قوانین خود را تغییر دهند، ضد ویروس یاسین ناگزیر به پیروی از قوانین اعلام شده است و اختیاری در اِعمال تغییرات در قوانین اصلی نرم افزار ندارد. بنابراین به کاربران گرامی یادآوری می شود که بلافاصله پس از خرید، اقدام به فعال‌سازی کرده و از نگهداری License (به خصوص نرم افزارهای خارجی) خودداری نمایند.

 

۸- چنانچه پس از انجام مراحل خرید، پرداخت شما ناموفق بود، لطفاً پیش از ثبت خرید مجدد، با واحد پشتیبانی از طریق فرم در نظر گرفته شده تماس گرفته و مراتب را گزارش فرمائید. لطفا تا تکلیف خرید ناموفق شما مشخص نشده است، خرید جدیدی ثبت نکنید. امکان بازگشت وجه برای خریدهایی که بعداً مشخص شود که تراکنش آن موفق بوده اما کاربر گمان کرده که تراکنش ناموفق بوده است، به هیچ عنوان وجود ندارد و کاربر تمام لایسنس های خریداری شده را دریافت خواهد کرد.

 

۹- با توجه به اینکه در برخی موارد به دلیل تحریم یا محدودیت های اعمال شده، فعال سازی لایسنس های خارجی نیازمند تغییر آی پی و استفاده از نرم افزارهای عبور از فیلتر است، توصیه می شود از آنتی ویروس های ایرانی استفاده نمایید. پشتیبانی یاسین راهنمایی یا خدمتی در زمینه عبور از فیلتر ارائه نخواهد کرد.

 

۱۰- در اکثر مواقع چنانچه کاربر بیش از حد مجاز از لایسنس استفاده کند (حتی یک دستگاه بیشتر) لایسنس به طور خودکار توسط تولید کننده باطل می گردد و یاسین نقشی در این فرآیند ندارد. در این صورت گارانتی لایسنس نیز خاتمه یافته و هزینه به هیچ عنوان بازگشت داده نمی شود.

 

۱۱- گارانتی لایسنس آنتی ویروس های خارجی مانند ESET، فقط زمانی معتبر است که مشتری (کاربر) نام دستگاه (Computer Name یا Mobile Name) خود را بلافاصله پس از فعالسازی برای مجموعه یاسین ارسال کرده باشد.

 

۱۲- گارانتی فقط و فقط در صورتی اعمال می شود که لایسنس خریداری شده دچار مشکل شود و موارد بند ۵ مشکل لایسنس محسوب نمی گردد.

 

۱۳- گارانتی تعویض لایسنس فقط در زمانی قابل اجراست که مجموعه لایسنس به عنوان لایسنس جایگزین برای ارائه به مشتری داشته باشد، در غیر این صورت مبلغ مدت باقیمانده از اعتبار به صورت روز شمار محاسبه و به حساب کاربر بازگشت داده می‌شود.

 

۱۴- این قوانین بسته به شرایط ممکن است دچار تغییر شود. این تغییرات در همین صفحه قابل مشاهده است.

جهت اطلاع از اطلاعیه ها و تخفیف‌های مناسبتی، در یکی از کانال های اطلاع رسانی عضو باشید.